خرید فارسی ساز ManageEngine ServiceDesk Plus 9.2

معرفی محصولات شرکت مدانت

۷ مطلب در بهمن ۱۳۹۵ ثبت شده است

ايجاد صفحه اختصاصي کانال تلگرام شما در تله ليست


ايجاد صفحه اختصاصي کانال تلگرام شما در تله ليست

مي خواهيد :

  • همیشه اسم و رسم کانال شما در اینترنت ماندگار بماند؟
  • کانال تلگرام خود را بيشتر در معرض ديد همگان بگذاريد؟
  • نياز به معرفي بيشتري احساس مي کنيد؟
  • به اعضاي حقیقی  فکر مي کنيد که با میل خود عضو کانال شما می شوند؟
  • جايي براي مستند سازي کانال تلگرامي خود بصورت يکپارچه مي خواهيد!؟
  • يا ميخواهيد همه را به طرز مناسبي از تجربيات و تخصص اتان شگفت زده کنيد!

با ثبت صفحه اختصاصي در تله ليست ( مرجع کامل کانال هاي تلگرامي داراي صفحه اختصاصي شويد)


به ياري خدا و با همراهي همه عزيزان، براي معرفي بهتر و رسيدن به نيازهاي بالا ، کازيو با مشارکت تله ليست اقدام به ايجاد صفحات اختصاصي کانال شما نموده است

نمونه صفحه اختصاصي

ویژگی های این صفحه اختصاصي:

  • داشتن يک صفحه کامل از شرح کانال شما
  • سئوي بالا جهت معرفي و يافتن کانال شما توسط موتورهاي جستجو
  • امکان ارزيابي و انتخاب کانال شما
  • درج ريز اطلاعات کانال تلگرامي شما
  • نمايش تعداد بازديد از صفحه اختصاصي کانال تلگرامي شما
  • درج يک نمونه پُست از مطالب کانال تلگرامي شما
  • درج لوگوي کانال شما
  • لينک مستقيم ورود به کانال شما
  • درج اطلاعات تماس
  • درج فهرست موضوعي کانال تلگرامي شما


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدا نت

قدرتمندترين نرم افزار ایجاد و چاپ برچسب و بارکد LabelJoy با لايسنس اُرجينال و دائمي

قدرتمندترين نرم افزار ایجاد و چاپ برچسب و بارکد LabelJoy  با لايسنس اُرجينال و دائمي   

1.ميخواهيد يك كارت پستال براي چندين نفر يا چندهزار نفر بفرستيد؟
2.ميخواهيد هزاران نوشته يا برچسب هم اندازه توليد و چاپ كنيد؟
3.ساده ترين، زيباترين و حرفه اي ترين راهكار براي توليد كارت ويزيت كدام است؟
4.براي توليد سريع كارت پرسنلي تمام كارمندان چه ايده اي داريد؟
5.ميخوهيد براي محصولات چندرسانه اي خود ليبل توليد كنيد؟
6.براي توليد ليستي از دارايي هاي شركت راهكاري به ذهنتان مي رسد؟
7.چطور مي توان ليست اموال و يا محصولات و تجهيزات را بصورت باركد ذخيره و متوالي چاپ كرد؟
8.براي توليد بليط سينما، كنسرت، تئاتر از چه ابزاري استفاده مي شود؟
9.براي ارسال دعوت نامه تجاري به ١٠٠٠ نفر بصورت متوالي و چاپ شده چه ايده اي داريد؟
10.براي ثبت و ذخيره و چاپ اطلاعات تجهيزات و محصولات چه راهي هست؟

11.نياز به توليد کد اموال داريد؟

12.ميخواهيد اطلاعات مربوط به محصولي را بصورت بارکد نمايش دهيد؟

  • اصلا راهي هست!؟
  • همه اينها در محصول جديد كازيو!

بارکدساز  LabelJoy  براي شماست!

مزاياي تامين اين محصول از  کازيو:

  1. با خريد اين محصول امکان دريافت آپديت هاي بعد را بصورت رايگان خواهيد داشت.
  2. همواره پشتيبان محصول ارايه شده خواهيم بود.
  3. امکان دريافت مستند آموزشي و يا آموزش حضوري و يا غيرحضوري براي شما وجود خواهد داشت.( با انتخاب گزينه هاي موجود از سمت چپ)

بارکد، که در فارسی به آن رمزمیله، کد میله‌ای و رمزینه نیز می‌گویند، نوعی نمایش تصویری اطلاعات بر روی سطوح است که اطلاعات آن را می‌توان توسط ماشین بازخوانی کرد. بارکدهای اولیه اطلاعات را در قالب عرض و فاصله خطوط موازی چاپ شده ذخیره می‌کردند و به صورت یک دسته از خطوط مستقیم موازی دیده می‌شدند اما امروزه بارکدها ممکن است به شکل دو بعدی، یک دسته نقطه، یک دسته دایره هم مرکز و یا به صورت مخفی شده در تصاویر نیز ظاهر شوند. بارکدها توسط یک پویشگر نوری که دستگاه بارکدخوان نامیده می‌شود بازخوانی می‌شوند و اگر در تصاویر مخفی شده باشند توسط نرم‌افزار خاصی از آن بیرون کشیده می‌شوند. بشارکدها به صورت گسترده‌ای در پیاده‌سازی سیستم‌های جمع‌آوری خودکار اطلاعات شناسه‌ها که سرعت و دقت ورود اطلاعات را بالا می‌برند کاربرد دارند.

LabelJoy نرم افزار مفید و قابل اعتمادیست که برای ایجاد و چاپ برچسب ها، پاکت نامه ها، امضاها، بارکدها و ... طراحی شده است. LabelJoy اولین نرم افزار چاپ برچسب است که دارای یک رابط کاربری WYSIWYG کامل است. و این بدان معناست که کاغذ و المنت های لیبل که بر روی صفحه ی کامپیوتر نشان داده می شود، دقیقاً همان طور است که چاپ خواهد شد.

همچنین استفاده از این نرم افزار انجام تنظیمات بر روی آن نیز بسیار آسان می باشد. این نرم افزار برای شما امکان چاپ متن ها، بارکدها، تصاویر و دیگر المنت های گرافیکی را فراهم خواهد کرد. همچنین این نرم افزار می تواند برای ایجاد لیبل های با اطلاعات پویا به منابع داده خارجی متصل گردد، که داده ها می توانند از هر کدام از منابع: Access, Excel, Sql Server, Oracle, MySql, Lotus notes, Dbase, Txt, Csv, Windows address book, Outlook و Sendblaster، به نرم افزار وارد شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LabelJoy:
- ایجاد و چاپ برچسب ها، پاکت نامه ها، امضاها، بارکدها، کارت ها، نامه ها و ...
- استفاده از رابط کاربری WYSIWYG
- اتصال به منابع داده خارجی برای ایجاد برچسب های با اطلاعات پویا مانند متون، بارکدها و حتی تصاویر
- ایجاد و چاپ بارکدهای 1D: Ean13, Ean8, Ean128, ITF14, UPC-A, Code 39, Code 39 Extended, Interleaved 2 of 5, Codabar
- ایجاد و چاپ  2D Barcode Data Matrix
- چاپ بر روی برگه های A4, A5, A6 و یا هر فرمت کاغذ سفارشی دیگر
- استفاده از رایج ترین فرمت های برچسب موجود در بازار
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدا نت

سرویس دسک چیست؟

سرویس دسک  یک نرم افزار مبتنی بر وب است که برای مدیریت درخواست های کاربران استفاده می شود که از آن تحت عناوین هلپ دسک، Help Desk، تیکتینگ Ticketing هم یاد می شود

معروف ترین و حرفه ای ترین سیستم های موجود در این زمینه را شرکت Manageengine  تولید کرده از همکنون در بیش از یکصدهزار سازمان معروف جهان پیاده سازی شده این شرکت در سرویس دسک خود که با جاوا نگاشته شده امکاناتی بی نظیری  شامل: مدیریت درخواست های کاربران، امکان تخصیص خودکار درخواست ها، سیستم چت بر روی درخواست ها، مدیریت راهکارها، مدیریت پروژه ها، مدیریت مشکلات،، تغییرات، خرید و قراردادها  در سرویس دسک خود گنجانده است....


با بالا رفتن تعداد کلاینت ها، سرویس ها و کاربران یک مجموعه، دیگر مدیریت درخواستهای کاربران به سادگی امکان پذیر نیست و همین عدم پاسخگویی مناسب به درخواست های کاربران در زمان مشخص باعث سلب اعتماد کاربران از واحد IT و Help Desk میگردد علاوه براین عدم اولویت بندی و انتساب صحیح کارها به کارشناسان باعث بروز مشکلات فراوانی خواهد شد که در برخی مواقع زیان بار می باشد. تجربه نشان داده است که علت بسیاری از این گونه مشکلات بدلیل عدم وجود ابزار و راهکار کار آمد جهت مدیریت درخواست ها و فرایندها می باشد.

سامانه تحت وب مديريت انفورماتيک یا سرویس دسک ابزاری کارآمد و قدرتمند جهت مدیریت خدمات و درخواست ها در سازمان می باشد. این سیستم با تجهیز به مکانیزم بسیار قوی در بحثTicket    Management  شما را براحتی در پاسخگویی به تمامی سئوالات فوق راهنمایی می نماید، این سیستم با بهره گیری از استاندارد ITIL عملکرد سازمانی شما را بهبود می بخشد و راهکارها و ابزار های لازم را جهت از راه برداشتن موانع به سازمان را آموزش می دهد. سامانه وب مديريت انفورماتيک می تواند راهگشای موانع در جهت عملکرد بهتر واحدIT   وHelp Desk  باشد. و علاوه بر مبحث مدیریت درخواست ها، مفاهیم و ابزارهای جامعی نظیر: مدیریت مشکلات، مدیریت تغییرات، مدیریت پروژه ، مدیریت دارایی ها، مدیریت قراردادها و مدیریت راهکارها و یا مستند سازی را در دل خود جای داده که دپارتمان انفورماتیک را از بسیاری از نرم افزارهای جزیره ای بی نیاز می کند.

manageengine farsi


امکانات سامانه مديريت انفورماتيک:

  • پورتال اطلاع رساني
  • تابلو اعلانات
  • Ticketing و مديريت الكترونيكي درخواست ها
  • ثبت و جمع آوري اتوماتيك اطلاعات Pm كلاينت ها
  • امكان ثبت و گزارش گيري از چاپگرها - اسكنر ها و .....
  • امكان ثبت و گزارش گيري از سامانه هاي نصب شده در شبكه وگزارشات تغييرات نرم افزاري در Network
  • امكان ثبت و گزارش گيري قرار دادهاي كاري.
  • امكان ثبت و گزارش از اموال تحت كنترل It
  • امکان ثبت قراردادها
  • مکان ثبت درخواست های خرید اموال و قطعات مرتبط با واحد It
  • امکان ثبت تغییرات و ارزیابی 
  • وجود راهنمای سامانه در تمامی بخش ها
  • امكان برقرار سازي ارتباط بين درخواست هاي ارسالي از كاربر با اطلاعات سخت افزاري كامپيوتر شخصي و ارتباط با اموال معقول و منقول تحت اختيار كاربر.
  • داراي استاندارد بين المللي ITIL مخصوص كار Help Desk
  • حرفه ای در زمينه Help Desk & It
  • مختص به شرکت های متوسط تا بزرگ
  • احراز هویت کاربران از طریق Active Directory و همچنین دیتابیس داخلی نرم افزار
  • كاملا تحت وب
  •   Platform Java + J2ee +JBOO Server
  • Data Base SQL Server + My SQL 7
  • متناسب با هر نوع ساختار سازماني
  • ارتباط با Suite كلي كه مجموعه اي از سامانه هاي متفاوت نظير SMS و ...
  • امکان تعریف گروه های کاری
  • امکان ارسال SMS
  • کنترل پنل تحت وب برای مدیریت کاربران
  •  امکان دریافت و ارسال ایمیل های اطلاع رسانی ها بر روی موبایل 


پلان پیکربندی اولیه سرویس دسک


تعاریف پایه:
  •  تعريف تشکيلات سازماني (سازمان، واحد، سمت، پرسنل) 
  • تعريف تقويم و مناسبتهاي تاريخي، سازماني 
  • تعريف مکانهاي جغرافيايي به صورت سلسله مراتبي 
  • تعريف طبقه بندي موضوعي درخواستها 
  • مديريت مخاطبان (دسته بندي مخاطبان، ارتباط مخاطبان و ...)

مديريت دارايي (دارايي هاي نرم افزار، تجهيزات سخت افزاري و خدمات):
  • تعريف محصولات
  • گروه بندي محصولات
  • تعريف خطاها و خرابيهاي متداول هر يک از محصولات
  • شناسنامه محصولات، شناسنامه تجهيزات
  • انبار قطعات و تعريف تجهيزات سازمان به تفکيک شماره اموال يا شماره پشتيباني 

مديريت امنيت و سطوح دسترسي:
  • تعريف گروه هاي کاربري 
  • تعريف کاربران و تخصيص آنان به يک يا چند گروه کاربري 
  • تعيين سطوح دسترسي براي هر کاربر و هر گروه کاربري 
  • امکان تفويض اختيار 

گزارشها:

  • گزارش در يک نگاه با امکان تنظيم توسط هر کاربر (dashboard)
  • گزارشهاي ماتريسي متنوع و گرافیکی
  • گزارش های سفارشی 
  • دسترسی های متنوع به گزارشات
  • اطلاع رسانی گزارشات

این سیستم همکنون محبوب ترین سرویس دسک جهان است و شرکت مبنا داده ارتباط شبکه ( مدانت) بعنوان بهترین ارایه دهنده نسخه بومی آن در ایران قدم به میان گذاشته که امکاناتی از قبیل:

  • فارسی ساز
  • تقویم شمسی
  • گرافیک اختصاصی
  • قالب ملی
  • فرم لاگین اختصاصی
  • با امکان ارایه پشتیبانی، راه اندازی و استقرار کامل سرویس  در این حیطه ورود نموده و قریب 12 سا ل است که به بیش از 100 سازمان بزرگ ایران این سرویس را ارایه داده است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدا نت

فارسي ساز سيستم تحت وب مديريت خدمات پشتیبانی مشتری Manageengine Support Center


برای اولین بار در ایران


فارسي ساز سيستم تحت وب مديريت خدمات پشتیبانی مشتری

Manage engine Support Center plus  

کاملترين بسته ترجمه فارسي سرويس مديريت خدمات مشتری

ويژگي هاي اين محصول:

  1. خيلي راحت دانلود کنيد و بسادگي هرچه تمامتر نصب کنيد.
  2. نصب فارسي ساز فقط با 3 کليک
  3. بسيار کم حجم
  4. بدون تغيير در فايلهاي اصلي نرم افزار
  5. بي نياز به پشتيباني
  6. کاملا مطابق با الگوي نگارش فارسي سازماني
  7. بهترين ترجمه و واژه آرايي
  8. کدهاي css براي راست چين آرايي بهتر

سرویس پشتیبانی مشتری چیست؟

مدیریت خدمات مشتریان یعنی چه!؟

براي دريافت دموي پيش نمايش آنلاين و يا مهندسي خريد و کسب اطلاعات و جزييات بيشتر به وب سايت مدانت  مراجعه فرماييد.

5 دلیل  که شما برای خرید فارسی ساز سرویس دسک مدانت  باید لحاظ کنید:

1- یکسال خدمات پس از فروش رایگان

2- دریافت آخرین آپدیت ها بصورت رایگان

3- سازگار با تمامی نسخه های موجود

4- دارای کدهای بهینه سازی شده فارسی

5- امکان نصب توسط مشتری

10% فروش اين محصول به موسسه خيريه محک تعلق مي گيرد!

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدا نت

دانلود ديتابيس ديکشنري زبان انگليسي


اگر

  1. برنامه نويس موبايل هستيد و مي خواهيد يک اپليشکين زبان انگليسي بنويسيد!؟
  2. دانشجويي هستيد که پروژه آموزش زبان انگليسي داريد!؟
  3. توليد کننده فلش کارت هستيد!؟
  4. شخصاً خواستار توليد يک نرم افزار مبتني بر اکسس هستيد!؟
  5. يا اينکه ميخواهيد مرجع کاملي از لغات انگليسي به فارسي را يکجا در يک فايل هميشه داشته باشيد!؟
  6. پس بي ترديد اين محصول براي شماست!

يک محصول کارآمد براي برنامه نويسان و دانشجويان علاقمند به توليد نرم افزارهاي چندرسانه اي و يا آموزش زبان، توليد کننده هاي فلش کارت

ديتابيس کامل لغات، اصلاحات، صفات و ضماير انگليسي 

بزرگترين و کاملترين مرجع ديکشنري زبان انگليسي در قالب ديتابيس مبتني بر مايکروسافت اکسس Microsoft Access

مشتمل بر حدود  450.000 لغت و اصطلاح انگليسي به فارسي و فارسي به انگليسي

بي نظير و ناياب

----------------------

فايل ديتابيس اکسس (اکسس يکي از محصولات مجموعه آفيس است) بسيار ساده و با قابليت اتصال به نرم افزارهاي شماست که به شما امکان مي دهد تا از ديتا و اطلاعات موجود در فايل براي پروژه هاي خود استفاد کنيد! در اين محصول با چهارصد و پنجاه هزار لغت شما مرجعي گرانبها را براي توليد نرم افزارهاي آموزش زبان انگليسي خواهيد داشت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدا نت

پروپوزال های تخصصی انفورماتیک

   طرح پيشنهادي(پروپوزال) ارتباطات یکپارچه   Unified communications


 حرفه اي ترين طرح در 21 صفحه همراه با شرح کامل و بلوک دياگرام تصویری | فقط در کازيو


محتويات پروپوزال پيشنهادي
  • معرفي Unified communications
  • مزايا و ويژگي هاي Unified communications
  • مقايسه راهکارهای مدیریت یکپارچه سیسکو و مایکروسافت
  • مدت زمان اجرا و طراحي Unified communications
  • بلوک دياگرام  راهکارهای مایکروسافت در ارتباطات یکپارچه Unified communications
  • بلوک دياگرام  راهکارهای سیسکو در ارتباطات یکپارچه Unified communications
  • جدول راهکارهای سیسکو  برای ارتباطات یکپارچه
  • جدول راهکارهای مایکروسافت  برای ارتباطات یکپارچه
  • مقایسه راهکارها
  • پیش نیازهای مورد نياز طراحي
  • فازهاي اجرايي پروژه
 مقدمه:
ارتباطات یکپارچه نوعی از دگرگونی را به شرکت ها ارائه می کند که می توانند به حیات و رونق اقتصادی در زمان های سخت اقتصادی کمک شایان نماید.این روش به شما کمک می کند ،بطور چشمگیری هزینه های مرتبط با سفرها ، ارتباط ها . مدیریت فناوری های  اطلاعاتی را کاهش دهید.کاهش هزینه سرویس‌های پیام رسانی نظیر استفاده از سرویس ایمیل سازمانی می تواند تا 50 تا 80 % هزینه های پیام رسانی را کاهش دهد. عدم نیاز به راهکارهای امنیتی جانبی و پشتیبان گیری و همچنین امکان استفاده از هاردهای ارزان تر بجای Storage های گران ،بسیاری از هزینه ها را کاهش و در برخی موارد حذف کرده است. بعلاوه برای کاهش هزینه های سفرهای تجاری که همواره یکی از حوزه های چالش انگیز تجارت های امروزی است. با استفاده از راهکارهای تماس تصویری ویدئوکنفرانس تحت وب می توان 20 تا 40 درصد از هزینه ها را حذف کرد. و همچنین برای کاهش هزینه های تلفنی بین منطقه ای و کنفرانس های صوتی شرکتی نظیر اینتل  توانسته است 20 درصد در هزینه های ارتباط صوتی خود صرفه جویی کند. همچنین برای کاهش هزینه های املاک و تسهیلات با استفاده از راهکارهای UC امکان دورکاری و درنتیجه کاهش هزینه های فضای کار و امکانات اولیه، می توان 30 الی 40 درصد از هزینه ها کاست. و برای کاهش هزینه سیستم های ارتباطی با جایگزینی تعداد زیادی از سیستم های قدیمی ارتباطی با یک مجموعه واحد می توان 40 تا 60درصد کاهش هزینه ها را در بر داشته شود. ضمن اینکه بهبود نتایج کسب و کار نیز در سازمان ها می توانند میزان بهره وری کارمندان و گروههای کاری را از طریق راهکارهای  UCافزایش دهند.UC  یا ارتباطات یکپارچه به کاربران اجازه می دهد تا بهتر فعالیت کنند بوسیله سهولت در یافتن مخاطب مورد نظر و کسب اطلاعات اولیه در مورد آن‌ها کمترین زمان ممکن .همچنین ایمیل های خود را چک کنند و حتی زمانیکه خارج از مجموعه هستند مؤثر باشند. بدین وسیله کاربران می توانند روزی 30دقیقه در زمان صرفه جویی کنند و همکاری های تیمی بهتر و موثر حاصل می‌شود....

پروپوزال و يا ارايه طرح پيشنهادي: يکي از مهمترين اقدامات بسيار کليدي در توسعه کسب و کار شما بصورت حرفه اي و براي جذب مشتري است!

يک پروپوزال علاوه بر زيبايي در طراحي بايستي داراي محتواي غني، تخصصي و جزييات فني ، نکات گرامري، ادبيات قوي نگارش طرح،تصاوير مرتبط، جداول و مقدمه باشد تا طرح در نگاه کارفرما يک  پيشنهاد واقعي و قابل پياده سازي جلوه کند.  که تمامي اين موارد توسط گروه مهندسين و نويسندگان کازيو بدقت رعايت مي شود. بخاطر داشته باشيد پروپوزال هويت واقعي کسب و کار حرفه اي شماست براي معرفي شما، ايده ها و توانايي هاي شما در بررسي هاي فني است ملکرد و نوع خدماتي که ارايه ميدهديد هست و همکنون با توجه به رشد روز افزون نياز به تبليغات، عرضه پرپوزال جزو مهمترين کارهايي است که بايد داشته باشيد.


چرا پروپوزال هاي کازيو؟:

  • رعايت کليه اصول طراحي( فونت،جداول، تصاوير، لايه بندي صفحات)
  • رعايت کليه اصول نگارشي و گرامري
  • استفاده از متن قوي و جذاب
  • استفاده از متخصصين مجرب در هر حوزه براي طراحي
  • يونيک بودن پروپوزال
  • طبقه بندي مطالب

مناسب براي:
  1. شرکت هاي فعال در حوزه فناوري ارتباطات، زيرساخت/ افراد ارايه دهنده طرح يا اجراي  Unified communications
  2.  کارآفرينان
  3.  دانشجويان رشته هاي مخابرات، الکترونيک، کامپيوتر، فناوري اطلاعات و..
  4. مدیران انفورماتیک
  5. مدیران ارشد 
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدا نت

دانلود لایسنس های اورجینال محصولات Manageengine

برای دانلود لایسنس های محصولات Manageengine

لایسنس اورجینال Manageengine OpManager

 Manageengine ServiceDesk

 Manageengine OPManager

 Manageengine DesktopCenteral

 Manageengine VMManager

 Manageengine FileAUDIT

و سایر محصولات از کازیو اقدام کنید

با پشتیبانی شرکت مدانت

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مدا نت