خرید از فروشگاه کازیو

www.Kazio.ir


 حرفه اي ترين طرح در10 صفحه همراه با دياگرام اجرايي



محتويات پروپوزال پيشنهادي


معرفي VOIP

مزايا و ويژگي هاي VOIP

مقايسه ويپ و آنالوگ

مدت زمان اجرا و طراحي VOIP

هزينه اجرا و طراحي VOIP

بلوک دياگرام  طراحي VOIP

تجهيزات مورد نياز طراحي

فازهاي اجرايي پروژه

 مقدمه:هم اکنون در بسياري از مراکز، شرکت ها و سازمان ها، از  کنسول تلفن آنالوگ يا همين تلفن هاي جاري استفاده مي شود که متاسفانه با افزايش حجم هزينه تلفن ثابت و موبايل ارتباطات تلفني داراي هزینه های گزاف جهت برقراری تماس های بین شهری و خارج از کشور خواهدبود همين امر و دلايلي نظير دشواري در سيم کشي ، تخصيص داخلي جديد ، تعاريف دسترسي و... سبب تحميل هزينه هاي بي بازگشت بسيار براي شرکت ها شده است امابا استفاده از  بستر اینترنتی موجود و لزوم برقراری تماسهای بین شهری ، بي شک استفاده از  فن آوري تلفن اینترنتی VOIP مرتفع کننده بسیاری از نیازهای جاری خواهد شد.....تعریف پروژه : طرح پیشنهادی: 

ويپ  يا VOIP يکی از بهترین راهکارهای ارتباط نوین در جهان و با آخرین فناوری های روز است که در مدیریت مکاتبات،کاهش هزینه ها و برقراری ارتباط مستمر و همیشگی به شدت موثر و کارامد است و شما قادر خواهيد بود تا 65% هزينه تماسهاي تلفني را کاهش بدهيد!.....


 

پروپوزال و يا ارايه طرح پيشنهادي: يکي از مهمترين اقدامات بسيار کليدي در توسعه کسب و کار شما بصورت حرفه اي و براي جذب مشتري است!


 ک پروپوزال علاوه بر زيبايي در طراحي بايستي داراي محتواي غني، تخصصي و جزييات فني ، نکات گرامري، ادبيات قوي نگارش طرح،تصاوير مرتبط، جداول و مقدمه باشد تا طرح در نگاه کارفرما يک  پيشنهاد واقعي و قابل پياده سازي جلوه کند.  که تمامي اين موارد توسط گروه مهندسين و نويسندگان کازيو بدقت رعايت مي شود. بخاطر داشته باشيد پروپوزال هويت واقعي کسب و کار حرفه اي شماست براي معرفي شما، ايده ها و توانايي هاي شما در بررسي هاي فني است ملکرد و نوع خدماتي که ارايه ميدهديد هست و همکنون با توجه به رشد روز افزون نياز به تبليغات، عرضه پرپوزال جزو مهمترين کارهايي است که بايد داشته باشيد.


 چرا پروپوزال هاي کازيو؟:


رعايت کليه اصول طراحي( فونت،جداول، تصاوير، لايه بندي صفحات)

رعايت کليه اصول نگارشي و گرامري

استفاده از متن قوي و جذاب

استفاده از متخصصين مجرب در هر حوزه براي طراحي

يونيک بودن پروپوزال

طبقه بندي مطالب

 


مناسب براي:


شرکت هاي فعال در حوزه فناوري ارتباطات، زيرساخت/ افراد ارايه دهنده طرح يا اجراي VOIP

 کارآفرينان

 دانشجويان رشته هاي مخابرات، الکترونيک، کامپيوتر، فناوري اطلاعات و..